Доставка по Україні
- Доставка товару здійснюється за рахунок покупця за тарифами Нової Пошти
- Безкоштовна доставка поширюється лише на товари відмічені стікером БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА
- Безкоштовна доставка виконується тільки у відділення Нової Пошти
- Безкоштовна доставка не діє при виборі способу оплати з безвідсотковим кредитом (Оплата частинами ПриватБанк, Покупка Частинами Монобанк)
- Безкоштовна доставка діє тільки на товари, на яких є помітка БЕЗКОШТОВНА ДОСТАВКА. Якщо в замовленні є інші товари, їх доставка здійснюється за тарифами Нової Пошти.
- При оплаті післяплатою, покупець оплачує комісію Нової Пошти за переказ грошей (2% від вартості товару + 20грн). Під час оплати на розрахунковий рахунок або через систему LIQPAY немає додаткових комісій.
Способи оплати
Оплата карткою через систему LIQPAY. Посилання на оплату через сервіс Liqpay буде надано вам на пошту після підтвердження замовлення менеджером.
Накладений платіж. Оплата товару у відділенні Нової Пошти при отриманні. Комісія Нової Пошти за переказ грошей 2% від вартості товару + 20грн
Оплата готівкою. Сплатити товар готівкою можна кур'єру при отриманні.
Оплата на розрахунковий рахунок. Менеджер надішле вам реквізити для оплати після підтвердження замовлення.
Картка «Пакунок малюка». Оплата соціальною карткою через платіжну систему Liqpay.
Оплата Частинами від ПриватБанк. Безвідсоткова розстрочка на строк до 4 платежів (3 місяці). Для використання цього способу оплати на Вашій картці ПриватБанку має бути достатній ліміт на Оплату Частинами. Перевірити ліміт можна у додатку Приват24.
Покупка Частинами від monobank. Безвідсоткова розстрочка на строк до 4 платежів (3 місяці). Для використання даного способу оплати на Вашій картці Монобанку має бути достатній ліміт на Покупку Частинами. Перевірити ліміт можна у додатку mono. При оформленні замовлення обов'язково вказуйте номер телефону як у додатку Монобанку. Підтвердження покупки відбувається у додатку банка.
Умови доставки в будь-яке місто України
- Доставка здійснюється за допомогою транспортної компанії «Нова Пошта».
- Вартість доставки формується виходячи з габаритів, ваги, а також місця призначення та способу доставки. Послуги компанії-перевізника з доставки замовлення Ви оплачуєте на місці, при його отриманні.
- При отриманні товару необхідно мати при собі номер декларації та документ, що посвідчує особу.
- У разі оформлення замовлення товару на юридичну особу, одержувач зобов'язаний мати при собі довіреність або довірчий лист від підприємства-замовника у довільній формі з «мокрою» печаткою.
- На складі служби доставки обов'язково перевірте комплектацію товару, наявність зовнішніх пошкоджень упаковки та дефектів виробу. Ви маєте право відмовитися від отримання товару на місці, без додаткових витрат з Вашого боку.
- Доставка товару на замовлення в наші супермаркети (м. Суми та м. Харків) здійснюється протягом 1-3 днів з моменту оплати. Складання товару не проводиться.
- Ви можете уточнити наявність товару у магазині за телефоном +380631284609.
- Занесення великогабаритного товару на поверх у будинках, не обладнаних ліфтом, — платне. Тариф 20 грн. за поверх, починаючи з другого поверху. Перелік великогабаритних товарів: будиночки, гірки, габаритні батути, гойдалки, ігрові комплекси, спортивні комплекси, дитячі ліжечка, крісла, комоди, меблеві комплекти, парти, столи та стільці, шафи, універсальні коляски, електромобілі, матраци.
- Відповідно до чинного законодавства України, «Закон із захисту прав споживачів. Стаття 8», ви маєте право здійснити повернення товару протягом повних 14 календарних днів з моменту покупки. Повернення товару, дефект якого виявлено поза складом служби кур'єрської доставки, здійснюється покупцем за власні кошти, у розмірі встановленого тарифу доставки на сьогоднішній день за допомогою компанії-перевізника або власними силами.
Повернення товару
Відповідно до Закону про захист прав споживача, Ви можете відмовитися від товару, придбаного в bu-bu.com.ua або обміняти його на аналогічний.
Обмін або повернення товару належної якості може бути проведено протягом 14 днів з дня покупки (термін визначається за датою, зазначеною в товарному чеку), за наступних умов:
- товар не повинен експлуатуватися протягом усього терміну від покупки - тобто. є новим;
- збережено товарний вигляд (відсутність подряпин, сколів, потертостей тощо), споживчі властивості, пломби, ярлики придбаного товару;
- наявність товарного чека, отриманого споживачем із придбаним товаром.
За умови відсутності аналогічного товару у продажу, ви маєте право придбати інший товар із наявного асортименту з перерахунком вартості відповідно до «Закону про захист прав споживача» або отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.
Важливо! Якщо клієнт зробив замовлення товару, доставку якого потрібно зробити з іншого міста, то у разі повернення товару з необ'єктивних причин (просто не сподобався), клієнт оплачує доставку замовлення в обидві сторони згідно з квитанцією транспортної компанії.
Якщо повернення пов'язане із заводським браком або механічним пошкодженням, у разі повернення клієнт доставку не оплачує.
У разі оплати на картку або розрахунковий рахунок.
Повернення коштів здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту відмови від отримання товару на Новій Пошті. Якщо Ви спочатку отримали товар на Новій Пошті, а потім вирішили повернути, то повернення грошей здійснюється протягом 7 робочих днів з моменту отримання та перевірки нами товару.
Зверніть увагу! Предмети особистої гігієни, білизна, панчішно-шкарпеткові вироби, перо-пухові вироби, дитячі м'які та надувні іграшки, товари для новонароджених (пляшки, соски) та подібні товари обміну та поверненню не підлягають. У разі, якщо товар не працює, обмін або повернення товару провадиться лише за наявності укладання сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. Якщо ви відмовитеся від покупки на місці (якщо товар відповідає тому, що ви замовляли), кур'єру оплачується вартість доставки. Повернення, обмін та рішення гарантійних випадків відбувається через склад.
Важливо! Всі товари, які ми продаємо, є новими, тому деякі види товарів (коляски, ліжечка, велосипеди та інші) після розпакування можуть мати характерний запах нових матеріалів. Це нормальне явище – запах зникне після провітрювання товару.
Комплектація товару
Опис комплектації товару на сайті в окремих випадках може не повністю відповідати тому, що є на складі. Причиною цього можуть бути неточності в описі товару, які ми намагаємося оперативно виправляти, так і зміна комплектації з боку виробників. Щоб уникнути неприємних ситуацій, просимо вас уточнювати у менеджера комплектацію замовленого вами товару.